sobota 13. dubna 2013

Armenil - zajímavosti



- úplně prvotní inspirací, která mě k tomuto příběhu přivedla, byla píseň „Heal“
od skupiny Westlife (můžete si ji poslechnout v „Hudební doprovod k příběhu“)

- díky této písni mi v hlavě vyvstala jedna scéna, k níž jsem poté začala přidávat další a další, až postupně vznikla jakási ‚kostra‘ příběhu

Na stránkách Liter.cz jsem tento román začala publikovat pod názvem ‚Cesta‘, ale kvůli spisovatelskému záseku jsem ho nedopsala. Tento zásek neměl na svědomí nedostatek nápadů, nebo to, že jsem nevěděla, jak příběh ukončit. Bylo to proto, že jsem se chtěla věnovat něčemu jinému a také kvůli tomu, že mi pořád vadilo, jak málo jsem si s tímto nápadem na příběh pohrála. Zkrátka jsem nebyla spokojena se svou prací. Tento zásek mě nakonec ale přivedl k tomu, co jsem potřebovala: odstup a čas na opětovné promyšlení.

Uvědomila jsem si, že pár věcí bylo podobných jinému příběhu jednoho známého autora a že to takto nechci. Takže jsem začala upravovat, předělávat a dopracovávat – jak s oblibou říkám - rekonstruovat celý příběh.

Ještě stále dolaďuji detaily a různá zákoutí a pozadí děje, aby vše skutečně sedělo tak, jak má a jak bych si přála.


Armenil bude rozdělen do čtyř částí: Cesta, Aldeon, Temnota a Síla světla.


- Naleznete zde také obrázky několika postav a míst tak, jak si je ve své hlavě a při vytváření příběhu představuji. Jistě Vás hned napadne, proč u některé postavy je ono ‚světlo‘ a u jiné ne, proč je u některých větší, u jiných menší a proč má u každé jinou barvu. Ráda bych podala vysvětlení, ale pokud to budete chtít zjistit, budete si muset počkat na příběh ;-)


- Dále bude k příběhu přidán něco jako „soundtrack“ – hudební doprovod k příběhu. Doufám, že si nemyslíte, že bych ho sama složila :D

Pokud mě někdo takto přeceňoval, tak raději říkám, že to opravdu není ani v nejmenším moje práce. Jelikož však tento příběh vzniknul díky písni, tak jsem se i při jeho další tvorbě nechala písněmi inspirovat a budu je k jednotlivým kapitolám přidávat. Spolu s písní pak přidám i popis, v jaké scéně si danou píseň představuji. 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Za všechny názory a komentáře vám předem děkuji, nenechám je bez odezvy a můžete mi věřit, že z každého jednoho mám velkou radost :-)