středa 10. dubna 2013

Zefill - (Z) venku #3 - Putování 2012






Ťapouš zaujatě hledí na náš kraj :-)




Morava na jednom z mých nejoblíbenějších míst.





Chystání ke spánku...






Huf, na jednu stranu pavouky opravdu NEMÁM ráda, ale na stranu druhou jsou... fakt šikovní, no ne? 







Nečekané překvapení na stráni v podobě opravdu pěkných koťátek :-)




"Já si poskočím..." :-D 



"Já si poskočím ještě jednou!" :-D




Slzičky Panny Marie




Další nečekané překvapení v podobně fešáka ušáka :-)





Hra světla mezi stromy a listy mě vždycky fascinuje. Vznikají pak úžasné odstíny zelené a vypadá to, jakoby strom zářil nebo z něj vycházelo nějaké tajemné světlo. Ale naživo je to vždycky nejlepší ;-)





Tahle fotka se mi hrozně líbí a mám ji moc ráda. Původně to byla jen taková fotka jakoby pro nic, jen abych si něco vyfotila, a nakonec dopadla nad mé očekávání... prostě jedna z mých nejoblíbenějších fotek :-)



Ťapinka jako královna louky :-D 







Jedna z mých nejoblíbenějších květin :-)





Tohle byla momentka na poslední chvíli. Uff to byly fofry...








Liška v celé své zelené nádheře :-)




A další překvapení, přímo uprostřed cesty rostl tenhle prcek :-)











Obrázky: 2012 © Anne Leyyd

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za všechny názory a komentáře vám předem děkuji, nenechám je bez odezvy a můžete mi věřit, že z každého jednoho mám velkou radost :-)