sobota 31. srpna 2013

Novinový článek - Zamyšlení na týden...




Dívka: „Zpomal, nebo sletím!“

Chlapec: „Ale nesletíš, pevně se mě drž!“

Dívka: „Zpomal prosím, já se bojím.“

Chlapec: „Ne, je to zábava!“

Dívka: „To teda není, prosím zpomal!“

Chlapec: „Fajn, tak jo, když mi řekneš, že mě miluješ.“

Dívka: „Miluju tě. Zpomal už...“

Chlapec: „Teď mě prosím obejmi, jako by to bylo naposled.“

Dívka ho obejme.

Dívka: „Zpomalíš už konečně?!“

Chlapec: „Můžeš mi sundat helmu a nasadit si jí? Překáží mi...“




Druhý den v novinách:



Motorka narazila do budovy kvůli selhání brzd. Byli na ní dva mladí lidé, ale jenom jeden z nich přežil. Pravdou je, že chlapec v půlce kopce zjistil, že mu vypověděly brzdy, ale nechtěl, aby to jeho přítelkyně věděla. Místo toho chtěl, aby mu řekla, že ho opravdu miluje, naposledy ho objala a potom jí dal svou helmu, i když věděl, že to znamená jeho smrt. Chtěl jen, aby ona mohla žít!












Zdroj: internet
Obrázek: google.com



Žádné komentáře:

Okomentovat

Za všechny názory a komentáře vám předem děkuji, nenechám je bez odezvy a můžete mi věřit, že z každého jednoho mám velkou radost :-)