neděle 17. srpna 2014

Info - Zefill na Facebooku


Zdravím vás! Doufám, že si užíváte poslední pracovní den a že vám pěkně rychle ubíhá :-)

Mám pro vás novinku, které jste si už možná všimli - pro blog Zefill jsem na facebooku udělala samostatnou stránku, takže pokud chcete dejte si ji do "seznamu zájmů".


Kromě toho, že vám neuniknou případné novinky zde na blogu, budu na facebook přidávat nějaké příspěvky, hudbu, videa a fotografie, které se na blog nedostanou. Takže pokud se vám fotografie zde líbí, můžete se na další (nepublikované zde) dívat i tam.

Možná jste si také všimli (nebo pochopili :D), že jsem byla (A JSEM) pořád mimo z Kostičasu od Samanthy Shannon. O víkendu bych chtěla přidat recenzi, kterou mám již skoro hotovou, ale tahle bude trochu jiná, protože ji kromě obvyklé formy chystám obohatit o několik dalších "bonusů", které mě v souvislosti s Kostičasem buď napadly, anebo se mi přímo staly, takže se máte nač těšit ;-)

Zatím se tedy mějte krásně a přeji vám bezvadný start do víkendu!

Anne


4 komentáře:

  1. Těším se na bonusy s Kostičasem! :) Knihu jsem četla minulý měsíc a je vážně skvělá. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to opravdu je! :-) dokonce u mě opravdu aspiruje na místo Knihy roku 2014 - uvidíme :-) možná se o něj popere s Rozohněnou :D

      Vymazat
  2. Těším se na recenzi Kostičase :)).

    OdpovědětVymazat

Za všechny názory a komentáře vám předem děkuji, nenechám je bez odezvy a můžete mi věřit, že z každého jednoho mám velkou radost :-)