sobota 4. března 2017

Zdravím po dlouhé době...


Nejprve mě napadlo nazvat tento kraťoučký článek "Hlas ze záhrobí", ale to by asi bylo krapet přehnané. Nicméně vás všechny po strááášně dlouhé době zdravím a doufám, že jste ještě někteří tu :-)

Moje neaktivita na blogu byla opravdu dlouhá, za což se vám upřímně omlouvám. Posledního půl roku jsem se snažila nějak přežít těžké období v práci, skloubit život pracovní s životem osobním a tak dále. Život učitelský je život těžký a věřte mi, že učitel nemá po práci, když odzvoní konec hodiny. Asi mnozí chápete, co tím mám na mysli...

Teď poslední dobou mi ale blog začal opravdu chybět a tudíž bych činnost na něm ráda obnovila. Přečetla jsem totiž mnoho knih, které na mě zapůsobily a o dojmy, které jsem si z nich odnesla, bych se s vámi ráda podělila, a třeba vás k četbě některých z nich inspirovala. Uvidíme...

Také bych chtěla shrnout svůj čtenářský rok 2016 (to brzy, já vím!) a vybrat knihu, která byla tou NEJ - a věřte mi, tentokrát to pro mě bude pěkný oříšek.

Každopádně se budu snažit publikovat více článků, recenzí a fotočlánků, abych Zefill přivedla z kómatu zpět k životu. Snad se mi to podaří. Aspoň trochu. Držte mi prosím palce! :-)

Zatím vám přeji spousty krásných i trošku nervydrásajících knižních zážitků, protože (co si budeme nalhávat) bez toho by to nebylo ono ;-)

A nyní už vám přináším první recenzi na skvělé pokračování Nástrojů smrti - Město padlých andělů!


4 komentáře:

  1. Jsem ráda, že jsi zpátky, mám ráda tvé články a především recenze, už nejednou se mi stalo, že jsem si díky tvým recenzím našla oblíbenou knížku. Bude někdy recenze na Winter? :)
    Dia

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju, tak to mám radost :-) na Winter bude recenze už brzy, a taky fotočlánek. doufám, že se bude líbit. díky za pěkný komentář!

      Vymazat

Za všechny názory a komentáře vám předem děkuji, nenechám je bez odezvy a můžete mi věřit, že z každého jednoho mám velkou radost :-)