úterý 14. března 2017

Zefill - Knihomol #17


Po dlouhatánské době přináším další fotočlánek do rubriky Zefill - Knihomol. Tentokrát na skvělý závěr ještě lepší série Měsíčních kronik od Marissy Meyer - Winter. Brzy se také můžete těšit na recenzi ;-)











Aneb moje představa ideálně stráveného zimního odpoledne :-)











































































Tenhle krásný svícen jsem viděla jednou v papírnictví (kupodivu) a šíleně se mi zalíbil. Ale nakonec jsem si ho nekoupila. Ovšem pak mi to nedalo a další den jsem se pro něj vrátila. A jsem ráda, že jsem to udělala :D











Krásný den v Olomouci, ale mě by ten den ven nikdo nedostal. Kdo četl Winter, tak mě jistě chápe ;-)





Neskutečně zlatavý západ slunce...












Nebýt toho sněhu, jeden by nevěřil, že byla zima...





Tak, to je pro dnešek vše. Doufám, že se vám fotočlánek líbil. Jak už jsem zmiňovala, tak se můžete těšit na recenzi na Winter - a pokud jste se k Měsíčním kronikám ještě nedostali, zkuste to promyslet. Takhle série sice na první pohled vypadá jako šílená slátanina, ale jen dokud nepřečtete pár kapitol, pak se totiž nebudete moci odtrhnout ;-)






Obrázky: 2017 © Anne Leyyd

2 komentáře:

Za všechny názory a komentáře vám předem děkuji, nenechám je bez odezvy a můžete mi věřit, že z každého jednoho mám velkou radost :-)